четвер, 26 квітня 2012 р.

+ Трохи листівок/ +some more cards

Опубліковано Julia о 08:41
Мені дуже подобається робити фони листівок власноруч з допомогою картону та штампиків. Ось декілька листівок, які я зробила з допомогою цієї техніки:

Квіти виштамповані чорнилом Folia
Напис голландською мовою "Гарного Дня Народження" 

 
Цей і наступні фони створені гарячим ембосингом 
(Прозора матова пудра WOW)
Напис голландською мовою - УРА! Син 

 
Напис - Ура! Дочка

Ось і все на сьогодні. В мене в запасі ще є кілька листівок, якими я хочу поділитись з Вами найближчим часом. Дякую за візит!!

5 коментарі:

Ann сказав...

Веселые открыточки! Фоны замечательные! Это такой большой фоновый штамп или так аккуратно и равномерно отштампован маленький цветочек?

Julia сказав...

Дуже дякую, Аню!
Це одна квітка виштампована :)

Ann сказав...

Круто! Все цветочки на своем месте! Я как-то пыталась сделать фон снежинками. Так сначала было пусто, а потом сразу густо :)

Julia сказав...

Meni dyzhe spodobalasja perwa, taki tepli tona, a we ideja z kolesukamu do koljasochku!:)

Julia сказав...

Дякую, Юльчик!

Дописати коментар

 

Freckled monster's craftroom Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review