вівторок, 3 квітня 2012 р.

Party

Опубліковано Julia о 09:16
Я випала з життя блогосфери на довгий час, прошу пробачення перед своїми читачами!
Сьогодні у мене листівка "Party" і одна ідейка, з якою хотілось би поділитись. Вчора я взяла у руки червону заготівку до листівки, вона мені видалась занадто насиченого кольору і я вирішила з цим щось робити. Я заклеїла середину так, щоб збоку залишились тонкі поля для рамки, затонувала білим чорнилом Folia, виштампувала кільця та використала гарячий ембосинг з прозорою пудрою. Ось що у мене вийшло:



Середина листівки оздоблена папером Cosmo Cricket UPcycle та двома морозивами зробленими з допомогою дирокола для 3D декупажу від Dovecraft, який на 8 березня я отримала у подарунок. Напис Party також вирізаний з набору Cosmo Cricket UPcycle (мені він дуже подобається), вощений шнур я обмотала навколо паперу.


Надіюсь Вам сподобалось! Дякую за візит!

8 коментарі:

Soniachna сказав...

Чудові ідеї і дуже смачна листівка!:) Вітаю з поверненням у Блоголяндію:)
п.с. питання по суті)): чим заклеювалась серединка, що потім вдалось відклеїти назад)) і чим штампувались кільця - червоним чорнилом?

Julia сказав...

Дуже дякую, Іринко!
Серединка клеїлась скотчем, таким матовим, тобто він не є дуже клейким і легко віддирається. А кільця - прозора пудра для ембосингу, вона трішки висвітлила біле чорнило і виглядає як червоне чорнило :)

Soniachna сказав...

Дякую за відповідь, візьму на замітку:) Я теж починаю експериментувати з пудрами - захоплює:)

Elenochka сказав...

Юляшик,с возвращением!!!!!Открытка чудесная!!!За идейку огромное СПАСИБО!!!;)))

Julia сказав...

Я дуже тішусь, що вам сподобалось :D Дуже дякую за коментарі! :D

Povitrulya сказав...

ОУ! Обожнюю коли тло виштампуване штампами власноруч! Дуже гарні листівочки! Подобається такий стиль.

Povitrulya сказав...

Вибачаюсь - цей коментар повинен бути до наступного поста :)))

Julia сказав...

Юлічко, дякую за коментарі!!! Мені дуууже приємно!

Дописати коментар

 

Freckled monster's craftroom Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review