суботу, 5 травня 2012 р.

Романтична листівка із сховком

Опубліковано Julia о 07:39
Давненько я не брала участі у конкурсах, але недавно мені дуже сподобався скетч №4 Яни на сайті Зроби сам(а), отож я вирішила створити щось гарненьке. 

 Скетч №4 від Зроби сам(а)

Не знаю наскільки мені вдалось (минулого разу листівка за скетчем не була успішною), але на ваш розгляд пропоную листівку з потаємним зізнанням у коханні (звучить дуже банально :)).


Використані матеріали:
  • Папір Spring Feast 15*15 см (тут ще є 20*20), листки - папір від DCWV;
  • Брадси від Dovecraft Cupcakes, Tea House;
  • Папір від Folia;
  • Чорнило для штампування та Штампи від ArtTalent та Boekenvoordeel;
  • Штампи-літери від Hampton Art;
  • Машинка для вирізання Silhoutte Cameo.
Посередині листівки є смуга паперу, за яку треба потягнути (боки прорізані перфоратором) і під якою буде потаємне зізнання у коханні I will always love you (збоку на світлині), проштамповане літерами Hampton Art. Квіти відштамповані та вирізані вручну, всередину я додала брадс, а листки вирізані на машинці Silhouette Cameo.
Це відео від Papertrey Ink надихнуло мене зробити мою листівку.
На сьогодні все, я надіюсь ви гарно проводите свої вихідні!

2 коментарі:

Karen Howard сказав...

This is really adorable! LOVE the ribbon, twine and button! Hugs, Karen

Julia♥ сказав...

Чудова листівка....цікава ідея із сховком:)

Дописати коментар

 

Freckled monster's craftroom Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review