вівторок, 24 січня 2012 р.

Cute Monster "Free hugs" Birthday Card / Миле монстренятко вітає з Днем Народження

Опубліковано Julia о 04:11
English description below

Всім Привіт!
Сьогодні у мене перша листівка в моїй практиці за скетчем, який опублікував блог Зроби Сам(а) у завданні - Листівки за скетчами від Зроби Сам(а). Скетч #1.
Та-дам!

Моє монстренятко обіймає іменинни-ка/цю і щиро вітає з Днем Народження! 


Я думала, що листівки за скетчами робити важкувато, але насправді мені дуже сподобалось, так навіть легше, аніж самій продумувати розміщення деталей. Ще б хотілось зробити шов машинкою, але мама її забрала від мене до Києва.
У цій листівці я використала такі матеріали:
Фонове зображення з кружечками - Cosmo Cricket Verse Upcycle
Ромбики - DCWV Adhesive Paper Prints
Чорнило - Staz On Jet Black

Цикання на скетч перекине Вас на сторінку із завданням

This is my first card made according to sketch which I thought would be pretty difficult. But I actually liked it very much :)  My cute monster gives a hug to a birthday boy/girl and wishes them Happiest Birthday party!
The materials used are:
Background polka dot - Cosmo Cricket Verse Upcycle
Diamond pattern - DCWV Adhesive Paper Prints
Ink - Staz On Jet Black

2 коментарі:

Yana Smakula сказав...

хе-хе, яке кумедне сонечко :) дякую за участь у завданні від Зроби Сам(А)!

Таня сказав...

клас, дуже позитивна листівочка!

Дописати коментар

 

Freckled monster's craftroom Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review